Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Вступ до статистики
Урок-семінар по темі "Вступ до статистики” 11 клас Мета: сформувати вміння і навички учнів виконувати статистичні дослідження, знаходити моду, медіану, середнє арифметичне, середнє квадратичне, відхилення; виховувати потребу і вміння використовувати набуті математичні знання в практичній діяльності; формувати потребу у веденні здорового способу життя. Тип уроку – семінар. Обладнання: бланки з результатами статистичних досліджень; плакати про негативний вплив шкідливих звичок; картки з задачами. Хід уроку: І Організаційний момент. Клас, який на початку вивчення теми поділений на групи займає місця за столами. (4 групи по 6 учнів) Кожна група крім виконаної практичної роботи, яка вимагає проведення статистичного дослідження у вигляді збору даних та їх обробки, готувала міні реферати на тему "негативний вплив алкоголю та куріння на організм підлітка”, та плакати на цю ж тематику. ІІ Актуалізація опорних знань. Мозковий штурм. 1. Різниця між найбільшим і найменшим значеннями випадкової величини у вибірці – (розмах вибірки). 2. Мода – це те значення випадкової величини, яке – (зустрічається найчастіше). 3. Дано ряд даних вибірки: 5;3;8;4;6;4;9;4;6; Визначити моду – (4). 4. Що потрібно робити з рядом даних вибірки, щоб визначити моду та медіану – (ранжувати). 5. Якщо кількість чисел у ряду непарна, то медіана – (це число, записане посередині). 6. Для парної кількості чисел медіану шукаємо, як – (середнє арифметичне двох чисел, що стоять посередині). 7. Ранжування ряду це – (розташування даних у порядку зростання). 8. Середнє значення випадкової величини х називається середнє арифметичне всіх її значень. 9. Що показує математичне сподівання – (на яке середнє значення випадкової величини х можна сподіватися в результаті спостереження). 10. Способи ілюстрації статистичних досліджень – (полігон, гістограма, всі види діаграм, таблиця). ІІІ "Бліц-інформ”. Команди ознайомлюють з своїми повідомленнями і рефератами (див. додаток). ІV Розв’язування задач. Капітани команд шляхом випадкового вибору обирають задачі команді. На розв’язання задачі дається до 5 хв. Далі обговорення і пояснення задач з їх демонстрацією. Задача №1: Скласти таблицю, використовуючи програми Word та Excel . Потреба щоденного споживання вітамінів дорослою людиною: вітамін С – до 100 мг., вітамін B1 – 2 мг., В2 – 2 мг., В6 – 2 мг., вітамін А – 2мг., К – 2мг., В12 – 2мг., D – 10 мг. Задача №2: За даними МОЗ України станом на 1 січня 2008 р. в Україні зареєстровано 94856 віл-інфікованих українців і 413 – іноземців, в тому числі: у Донецькій області – 15776, Дніпропетровській – 13539, Одеській – 14618, АР Крим – 5863, Полтавській – 1390, м. Київ – 2960. Побудувати діаграми і графіки до задач. Задача №3: Здоров’я людини залежить на 20% від стану довкілля, на 20% - від спадковості, на 10% - від системи охорони здоров’я, на 50% - від способу її життя. Задача №4: Ідеальний рівень здоров’я мають 4% учнів, посередній рівень здоров’я – 46% учнів, задовільний – 38% учнів. Задача №5: За даними Британської королівської колегії в 1000 молодих людей, що палять в Англії та Уельсі, в середньому 1 людина вбита, 6 осіб – загинуть і 250 помруть від тютюну. V Захист практичних робіт. Оголошується тема дослідження. Демонструється виконання дослідження та зображення даних. Формулюються висновки. Робиться порівняльний аналіз з даними попередніх років. VI Підведення підсумків. Проводиться оцінювання окремих учнів і груп.
|
Категорія: Школа сприяння здоров"ю | Додав: Smile (09.11.2010)
|
Переглядів: 1038
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|