Розвиток професійних якостей консуль - Школа сприяння здоров"ю - Школа сприяння здоров"ю - Каталог статей - Офіційний сайт ТЗШ №16 ім.В.Левицького
ТЗШ №16 ім.В.Левицького
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
 
Неділя, 11.12.2016, 16:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Школа сприяння здоров"ю [31]
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 122
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Школа сприяння здоров"ю » Школа сприяння здоров"ю

Розвиток професійних якостей консуль
Розвиток професійних якостей консультанта
Хід заняття
1. Знайомство.
2. Повторення правил роботи в тренінговій групі.
3. Вправа «Мій консультант».
4. Робота в малих групах. Розробка правил активного слухання.
5. Вправа «Зворотній зв'язок».
6. Руханка «Масаж по колу».
7. Вправа «Перевтілення».
8. Вправа «Комплімент по колу».
9. Вправа «Зворотній відлік».
10. Обговорення заняття.
11. Ритуал прощання.
Мета: розвивати вміння слухати, емпатію.
1. Знайомство. Учасники називають себе, говорять про свій досвід консультування або звертання до психолога-консультанта.
2. Повторення правил роботи в групі:

• Добровільність.
• Конфіденційність.
• Активність.
• Толерантність.
• Регламент...

3. Вправа «Мій консультант». Описати особу консультанта, до якого б ви, у разі потреби, звернулися по допомогу. Підкреслити важливі особисто для вас характеристики такого професіонала.
4. Поділитись на 4 групи. В групах скласти перелік правил активного слухання, озвучити свій проект.
5. Вправа «Зворотні зв'язок». Робота в парах «слухач-оповідач».
• «Оповідач» розповідає про свої труднощі у спілкуванні (особливу увагу звернути на ті якості, які породжують ці труднощі).
• «Оповідач» протягом 1хв. говорить «слухачеві», що в його поведінці
допомогло «оповідачеві» відверто говорити про свої проблеми і труднощі, а що ускладнювало цю розповідь.
• «Оповідач» розказує про свої сильні сторони у спілкуванні, що йому
допомагає встановлювати контакти, налагоджувати стосунки.
• «Слухач» повторює «оповідачеві», що він зрозумів з його розповіді про себе. «Оповідач» мовчки має реагувати на те, що говорить «слухач» (згоду або заперечення показує мімікою, позою, жестами...).
Пара змінює ролі. Робота продовжується за тим самим алгоритмом. Після вправи учасники групи діляться враженнями від проведеної роботи.
6. Руханка. Учасники стають в коло один за одним, рухаючись по колу, роблять
масаж тому, хто попереду. Потім повертаються на 180° і продовжують масаж
вже іншому учаснику групи.
7. Вправа «Перевтілення» . Згадайте людину, яка викликає у вас сильні емоції,
почуття (позитивні або негативні). Намалювати її. Розповісти про неї від першої
особи. Обмін враженнями від вправи.
8. Вправа «Комплімент по колу». Всі стоять в колі. Кидаючи м'яч або м'яку іграшку, зробити комплімент, сказати щось приємне члену групи. Вправа проводиться до тих пір, поки м'яч (іграшка) не побуває в руках у кожного учасника.
9. Вправа «Зворотній відлік». Сісти зручно, заплющити очі. Відтворити заняття у зворотному порядку. Нагадати свої почуття, думки, відкриття під час заняття.
10. Обговорення заняття. Зауваження, побажання, пропозиції, рекомендації, враження. (У письмовій формі).
11. Ритуал прощання. Встати в коло, взятись за руки. Подумки побажати собі і всім здоров'я, успіхів, благополуччя... передати це в рукопотисканні.
Обладнання: маркери, 5 аркушів ватману, м'яка іграшка, папір А-4, олівці.

Категорія: Школа сприяння здоров"ю | Додав: vovan16ter (09.11.2010)
Переглядів: 434 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz